pondělí 27. června 2016

Spotřebováno #1

Dnes jsem si připravila článek o produktech, které jsem za poslední dobu spotřebovala. Pečlivě jsem uschovávala obaly a nakupila se mi jich opravdu hromada a proto je čas se s nimi rozloučit touto minirecenzí. V tomto článku to bude hodně o produktech na vlasy, ale najdeme tu i nějakou tu dekorativku.







Garnier Ultra Doux Zjemňující balzám na vlasy s aloe vera a rostlinným mlékem (cca 40Kč, Teta drogerie) slibuje jemnost, hebkost a lehké rozčesání pro všechny typy vlasů. Podle mě to byl průměrný balzám na vlasy, který vlasy hezky hydratoval a příjemně voněl (čistá nevtíravá vůně). 
Alpecin Coffein Liquid (cca 1€, drogerie Muller) by měl posilovat vlasy a zabraňovat vypadávání. Toto nedokážu asi dostatečně posoudit, protože problémy s vypadáváním vlasů nemám a také tohle je pouze miniatura o obsahu 40ml. Každopádně po nanesení na pokožku hlavy a vmasírování jde cítit jemné pálení, které ale někomu může být nepříjemné. Co jsem na tomto produktu ocenila nejvíce byla jeho vůně, která je spíše jako pánská kolínská.
Advadence Techniques Péče s marockým arganovým olejem bez oplachování pro všechny typy vlasů (cca 80Kč, Avon) je olejíček na vlasy od Avonu. V této řadě mají v Avonových katalozích několik druhů těchto olejíčku a já jich několik také vyzkoušela, každopádně tenhle byl z nich asi nejlepší a určitě si jej pořídím znovu. Opět krásně voní a hezky vyživí konečky a vlasy bezprostředně po použití vypadají zdravější.
CHI silk infusion for hair and skin (Douglas) je další z olejíčků na vlasy, které jsem vyzkoušela (toho, že je i na pleť jsem si dříve nevšimla). Tento olejíček byl trochu jiný než ten od Avonu, ale byl také skvělý. Možná i lepší. Nebyl tolik mastný a rychleji se vstřebával. Bylo ho také potřeba méně,, tudíž déle vydržel.
Isana Shampoo repair nutrition (40Kč, Rossmann) byl šampon, který mě velice překvapil. Isana je privátní značka Rossmannu a šampon stále jen asi 40Kč. Hezky mi umyl a především nevysušil mé už tak suché vlasy, ale naopak. Kromě umytí jim poskytl také péči. V Rossmannu k němu mají i kondicionér, který se chystám také vyzkoušet a k němu určitě znovu přikoupím také tento šampon.



Dermacol Aroma Ritual harmonizující krém na ruce Belgická čokoláda byl příjemný krém na ruce s bohužel dost výraznou vůní, kterou jsem sice zbožňovala ve sprchovém gelu, ale u produktu, který používáte několikrát denně je spíše na škodu. Už v půlce balení se mi tato vůně zprotivila a musela jsem ho načas odložit. Jinak ale ruce hydratuje hezky a nenechá je příliš dlouho mastné.
Balea bodylotion Frost flower (cca 40Kč, DM drogerie) byla limitovaná edice poslední zimy, takže už jej asi neseženete. Tak či tak si myslím, že většina těchto limitek od Balei bude téměř totožná. Tato tělová emulze měla moc příjemnou vůni, přestože růži a marakuju, jak uvádí na obale, jsem tam příliš necítila. Na zimní tělovou emulzi mi připadala málo hydratační a špatně se vstřebávala do kůže. 
Avon Třpytivé tělové mléko s jojobovým olejem a vitamínem E (Avon) je téměř totožný případ jako předchozí tělové mléko. 3patně se vstřebávalo, bylo hodně tekuté. Navíc mělo vůni, která když jsem se s ní namazala celá mi po půl hodině připadala protivná. I tak to byla limitka tak předchozích vánoc a já se musela nutit toto mléko spotřebovat alespoň z poloviny.



Nivea Inspirující a rozmazlující péče byl asi první sprchový gel, který nejenže nevysušoval, ale i hydratoval. Bonusem byla nádherná čistá vůně orchideí.Tento sprcháč můžu určitě jen doporučit.
Fa sport double power je další spotřebovaný sprchový gel, který je však opakem toho předešlého. Slibuje umytí jak pokožky tak vlasů. Na vlasy jsem ho zkusila dát jednou a můžu říct, že nic horšího jsem si asi na vlasy nikdy nedala. Každopádně mít mastné vlasy a nic jiného po ruce asi by se dal použít. Jako sprchový gel však neskutečně vysušoval.
Avon pěna do koupele Green apple je obyčejná pěna do koupele, které nelze nic vytknout. Za pár korun, úžasná vůně a pěnu udělá hezkou.



Cien soft cotton pads (cca 22Kč, Lidl) mě zklamaly. Dřívě jsem je nadšeně kupovala, protože obsahovy 100% bavlny, ale asi je kupovalo moc lidí a tak teď už obsahují jen 80% a jsou v nich hrudky, které dřou a na obličej jsou díky tomu absolutně nepoužitelné. Dodělala jsem je na odlakovávání, ale teď musím hledat jiné. 
Balea maska na nohy (cca 20Kč, DM drogerie) hezky zhydratovala pokožku nohou. Byla to moje první maska na nohy, tedy nemám s čím porovnat, ale i tak jsem nadšená. Ze začátku jsem se bála toho použití. Nakonec jsem využila tipu, který je napsán na obalu a nanesla masku přes noc s bavlněnýma ponožkama. Byla jsem překvapená, ale všechen krém se hezky vstřebal. Nohy sice zůstaly mastné, což se však dá po masce čekat.
Cien pleťová maska hydratační (cca 15Kč, Lidl) mě velmi překvapila. Hezky vyhladila a zhydratovala pleť, prostě vše co od hydratační masky můžete čekat. Navíc dvojbalení této masky stojí v Lidlu asi 15Kč takže paráda.



Balea pleťová maska s vůní maliny a vanilky (cca 20Kč, DM drogerie) byla další hydratační maska, která hydratovala hezky. U této masky jsem si však užívala především její vůni. Voní přesně jak slibuje na obalu, kombinace kyselé maliny a sladké vanilky je opravdu okouzlující.
Balea pleťová maska s mlékem a medem (cca 20Kč, DM drogerie) hezky hydratovala jako ta předešlá. Vůně byla také hezká. Tato masky jsou levné a průměrně účinné.
Balea pleťová maska paradise island (10Kč, DM drogerie) byla limitka, ale vůbec netuším jaká, protože jsem masku koupila už ve výprodejovém košíku. Očekávala jsem, že bude stejná jako masky ve stále kolekci, ale ne. Byla více pěnová a našlehaná. Díky tomu už neposkytla takovou hydrataci jako ostatní, na druhou stranu však pleť hezky osvěžila. Řekla bych, že jako odlehčená maska na léto je super.



Muller maska na oční okolí (cca 1€, Muller) jsem koupila v Rakousku v Mulleru za pár korun. Obsahovala 4 tyto pytlíčky a byla skvělá. Nádherně hydratovala a zároveň chladila oční okolí. Bohužel u nás dostupná není, ale při příští návštěvě Rakouska ji určitě zakoupím znovu.


Labello Early shine byl balzám na rty, který měl tak nepříjemně sladkou vůni a chuť, že jsem ho použila sotva párkrát a ležel mi tu asi dva roky. Možná už i změnil vůni, ale těžko říct. Za mě nejhorší balzám jaký jsem kdy měla.


Gabriela Salvete lesk na rty je další příklad obrovského zklamání. Ležel mi tu taktéž minimálně dva roky, kdy jsem ho jen přehazovala sem a tam. Každopádně používat ho rozhodně nebudu tak jde také pryč. 


Dermacol Imperial make-up (cca 150Kč, Teta drogerie) je naopak skvělý make-up, který nevysušuje, nedělá mapy, hezky se nanáší. Prostě vše co chcete od dobrého make-upu. Krytí má tak střední. Ja ho mám v asi nejsvětlejším odstínu, ale na moji největší bělost v zimě nestačí.


S-He liquid eyeliner byly fajn linky s pevným aplikátorem, který by asi nevyhovoval každému. Každopádně byly černé, moc se neobtiskávaly a vydržely nevyschlé celkem dlouho.


Essence the gel nail polish top coat (cca 60Kč, Rossmann) uzavře dnešní spotřebováno. Skvělý top coat, hodně lesklý, hezky vyhladí nehty a mně vydrží na nehtech asi 3-5 dní, což je u mých nehtů opravdu výkon.

Tak to je k dnešnímu spotřebovánu už všechno a co vy? Spotřebováváte také nebo schováváte zbytky? Vyzkoušeli jste některý z těchto produktů?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší :)