pondělí 27. června 2016

MOTD #1

Dnes tady mám jen takový rychločlánek o dnešním jednoduchém obyčejném líčení. Zatím se snažím naučit, jak nejlépe líčení nafotit, takže dnes to bude spíše o produktech jaké jsem použila a fotky před a po.


Jako první vždy před líčením vyčistím pleť. Dnes jsem použila pleťovou vodu od Clean & Clear na hloubkové vyčištění pleti (cca 100Kč, DM drogerie). Tuto vodu běžně nepoužívám, protože obsahuje hodně alkoholu a vysušuje mi pleť. Když však není po ruce nic jiného vystačím si i s ní.


Před nanesením jakéhokoliv makeupu musím vždy pleť zhydratovat. Na to aktuálně používám denní hydratační krém od Astridu (cca 60Kč, Teta drogerie), který na svou cenu není vůbec špatný. Neopomenu ani rty, které balzámkem od Blistex (40Kč, drogerie Maďarsko) připravím na rtěnku.








Místo čekaní až se mi vstřebá krém si udělám obočí. První dokreslím tužkou na obočí od Miss Sporty v odstínu 04 Blonde (cca 40Kč, Rossmann), který je ale hodně teplý a na slunci vypadá dost oranžově. Když ale nepotřebuji mít úplně perfektní obočí tak mi to ani moc nevadí. Dále obočí zafixuji průhledným gelem (cca 1,5€, Primark), který jsem na zkoušku koupila v Primarku a rozhodně se to vyplatilo.



Než se začnu věnovat tváři tak si udělám jednoduché rychlé stíny s paletkou od Makeup Revolution London Girls on Film (v akci 80Kč, Rossmann).





Z této paletky jsem použila dva třpytivé stíny. První jsem nanesla stín Bridge At Midnight (druhý řádek první zleva) na vnitřní polovinu pohyblivého víčka a na tu druhou jsem nanesla stín Lipstick Over The Lens (druhý řádek čtvrtý zleva).



Do záhybu jsem poté použila na chlupatém štětci mix stínů taktéž I remember a Mocha love (, které jsou mimo jiné skvělé i na konturování obličeje) od Makeup Revolution London (49Kč, pinkpanda.cz).





V dalším kroku jsem nanesla korektor od Catrice Camouflage cream v odstínu 01 Ivory (79Kč, VMD drogerie) na všechny místa na pleti, kde jsem měla potřebu něco zakrýt. A protože jsem nepoužívala žádný makeup tak jich bylo hodně. Následně jsem zapracovala beauty houbičkou. To vše jsem následně pořádně zapudrovala transparentním pudrem od S-He (cca 89Kč, DM drogerie).




Do čeho jsem se poslední dobou zamilovala, jako většina bláznů do kosmetiky, je rozjasňování. Dříve se mi to moc nelíbilo, ale když jsem se s tím jednou pohrála tak se mi to zalíbilo. Bohužel jsem si ještě nestihla zajít koupit nějaký pořádný rozjasňovač a proto mi na to zatím slouží tato stará paletka od essence v odstínu 06 All about Romance (cca 110Kč, drogerie Teta), kde používám mix bílého stínu vlevo a broskvového vpravo. Tuto kombinaci jsem nanesla na vrch lícních kostí, pod obočí, do vnitřního koutku oka a také na spodní víčko oka. 


Až mám nalíčeno vše kromě rtěnky, teprve používám řasenku. Dnes jsem použila řasenku od essence maximum volume (v akci 35Kč, Teta drogerie) se zajímavým placatým kartáčkem. Většinou tyhle umělé kartáčky moc v lásce nemám, tenhle ale příjemně překvapil.



V závěru celého líčení se rozhoduji pro rtěnku. Dnes jsem měla náladu na něco nude a nevýrazného. Proto jsem zvolila konturku, kterou jsem si nedávno koupila na dovolené v Užhorodu v tamější drogerii od značky Lorena (cca 50Kč). Na ni jsem potom nanesla rtěnku od Freedom v odstínu 113 Whispers (cca 50Kč, Teta drogerie), která je taková teplejší nude do růžova. 




No a nyní je čas na konečný výsledek, v kterém jsem nakonec vyrazila do práce, a samozřejmě srovnání před a po. 




Toto líčení je takové moje "šupšup a rychle pojď" aneb když nestíhám. Co jsem ale stihla, tak vyfotit rychle v zrcadle svůj jednoduchý outfit na dnešní den, kdy venku není ani hezky ani škaredě. Tričko mám z primarku asi za 2€, kraťase z Pepco za 50Kč a boty jsou z Gate, ale mám je už tak dlouho, že si opravdu nepamatuju kolik stály (asi něco do 100Kč).







2 komentáře:

  1. Pěkný inspirativní článek. Líbí se mi tvoje botky. Máš pěknou pleť už od přírody a makeup příliš nepotřebuješ. Já mám problémy s akné a to už dávno nejsem v pubertě. Ty Essence paletky All about... mám dvě a musím uznat že jsou docela pigmentované a ráda je používám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) já mám ještě jednu (all about chocolattes) a tu používám poslední dobou už méně ráda a když už tak spíše na ty oční stíny

      Vymazat

Každý komentář potěší :)