pondělí 8. srpna 2016

Nákupy za červenec 2016

Ahojte!

Po nějaké odmlce tu pro Vás mám další článek. Tentokrát to budou nákupy za poslední měsíc. Abych odůvodnila svou neaktivitu a malé nákupy, tak Vám sdělím i novinu ve svém životě. Na přelomu měsíce jsem se konečně přestěhovala do Brna. Od září tu začínám studovat a na toto stěhování jsem se těšila snad od páté třídy. No stěhování kromě času sebou vezme i dost financí, čímž bych tedy odůvodnila proč toho v těchto nákupech bude tak málo. No ale nebudu to dál okecávat a řeknu Vám alespoň něco k tomu málu, co jsem koupila.




Jak ste si mohli všimnout ve spotřebovaných produktech, došel mi můj top coat od essence a řekla jsem si že pro porovnání vyzkouším i jiný. Toto je Miss Sporty Nail Expert 60 sec turbo dry top coat (39Kč, Dm drogerie). Už jsem ho zmiňovala v článku o laku Rival de Loop a je fajn. Není to žádný zázrak, ale rychle zaschne a výdrž laku prodlouží. Jen na nehtech nedělá tak hezký lesklý efekt gel laku jako ten od essence. Ale samozřejmě to ani neslibuje. Prostě plní svůj účel a navíc je levný a lehce dostupný.


miss sporty Nail expert 60 sec turbo dry top coat (DM, 39,90Kč)


Dále jsem si ve slevě v Tetě koupila tekuté stíny od Rimmel London Scandaleyes 005 Golden bronze (cca 40Kč, Teta drogerie). Krásné dlouhodržící stíny v bronzovém odstínu. Po zaschnutí se opravdu nehnou, ale je nutné pracovat s nimi opravdu rychle. Používám je většinou jako podklad nebo jen samotné a přihodím jeden matný stín do záhybu.

Rimmel London Scandaleyes 005 Golden bronze (cca 40Kč, Teta drogerie)

V Rossmannu jsem vychytala akci 1+1 na Maybelline a rozhodla jsem se vyzkoušet jejich asi nejnovější řasenku the falsies Push up drama (229Kč, Rossmann). O této řasence se chytám dělat samostatnou recenzi a můžete ji očekávat jako další článek.
Maybelline New York the falsies Push up drama (229Kč, Rossmann)

A do akce 1+1 jsem si vzala ještě Eyestudio lasting drama gel eyeliner 24H (219Kč, Rossmann). Bohužel jsem od nich vyhodila ten papírový obal, ale určitě je všichni znáte. Chtěla jsem zkusit nějaké gelovky a tyhle jsou v drogerii asi nejchválenější. Byl k nim i štěteček, se kterým se kupodivu pracuje opravdu dobře. Stranu s aplikátorem na rozmazávání jsem nezkoušela a myslím, že ani nebudu. Linky se neobtiskávají a drží celý den. Nemám jim tedy ani co vytknout.
Eyestudio lasting drama gel eyeliner 24H (219Kč, Rossmann)

No a poslední produkt je jediný z pečující kosmetiky. Cien nature Eye cream pomergranate (35Kč, Lidl, LE) je oční krém s výtažkem s granátového jablka. Je příjemný, oči mi nedráždí a řekla bych, že mi redukuje kruhy pod očima, které jsem dříve měla opravdu výrazné. Teď už ho v lídlu asi neseženete, protože to byla limitka a já ji kupovala už ve výprodeji. Každopádně Lídl má sezóně obdobné produkty, tak stačí sledovat.
Cien nature Eye cream pomergranate (34,90Kč, Lidl)



A to je z těchto nákupů vše. Doufám, že se Vám článek líbil a budu ráda, když mi napíšete, co jste si za poslední měsíc koupili Vy a dáte mi tím nějaké tipy. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší :)