středa 27. července 2016

Recenze štětce z Aliexpress

Dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na štětce, které mi přišly z Aliexpressu. Spousta lidí zde objednává štětce a já si řekla, že je také zkusím. Prohlížela jsem dlouho spousty produktů, která na této stránce mají, až jsem nakonec vybrala tyto.



Štětce jsem tedy objednala z Aliexpressu za necelých 6€, což je v podstatě směšná cena oproti značkovým štětcům. Srovnávat je s jinými štětci, které jsou značkové a také značně dražší, protože jsem je ještě nevyzkoušela, ale časem se na to určitě chystám také.

Štětce jsem tedy objednala z Aliexpressu (zde) za pár korun. Došly asi za tři týdny, hezky zabalené, každý štětec zvlášť v sáčku a všechny ještě v plátěném pytlíku, který lze používat jako pouzdro. Ten jsem Vám bohužel nevyfotila, protože ho tak nějak nemůžu najít :). Při rozbalení štětce nijak nesmrděly, ale i tak jsem je samozřejmě vyprala v šamponu a dezinfekčním mýdlu, protože nemůžete vědět, kde byly skladované a podobně, Ze štětců trčel sem tam nějaký ten chloupek ale při prvním vyprání vypadly a další už ze štětců nevypadávají. Štětce jsou opravdu jemné a příjemné na pleti. Rozhodně by se daly tímto přirovnat ke štětcům essence. Sada obsahovala 11 štětců a jeden malý kabuki. 




První bych tedy zmínila malý kabuki štětec, který není sice tak hustý jako ostatní štětce, ale do kabelky na přepudrování během dne je skvělý,


Další štětec na pudr má kratší tlustou rukojeť a do ruky sedí perfektně. Pudr se s ním nanáší dobře. Díky tomu jak je štětec hustý s ním jde pudr do pleti hezky vklepávat.



Můj asi nejoblíbenější štětec je štětec na makeup. Dříve jsem se snažila používat ten základní placatý, ale jen proto že nemám ráda ruce umaštěné od makeupu a připadá mi více hygienické použít štětec (samozřejmě vypraný). Tento mi hodně ulehčil a především urychlil nanášení makeupu. Díky jeho velikosti je to hotové raz dva, ale zase není natolik velký, aby jste se s ním nedostali na všechna místa na obličeji. Navíc je tak akorát hustý a proto makeup hezky rozetře.



Další je klasický štětec na makeup, který se přiznám, že používám nejméně. Občas s ním zapudrovávám korektor po očima, ale ani to příliš ne. V nouzi se s ním dá trochu i vykonturovat. Jinak je štětec příjemný a neškrábe.

Další je štětec asi na tvářenku nebo na pudr. Já ho používám na bronzování a konturování, které není moc definované. Je řidší takže nenabere tolik produktu a hezky ho ztratí na tváři do přirozena. 




Poslední štětec na tvář jsem původně moc nevěděla na co používat. Hádám, že měl být určen asi na korektor, ale nedovedu si představit jak bych si s tímto štětcem dávala korektor. Rozhodla jsem se ho zkusit na rozjasňovač. Jelikož není moc hustý a ani velký tak s ním nanesete rozjasňovač jak pod obočí tak i na lícní kosti.



No a teď už tu máme jen pět štětců na oči, díky kterým jsem přestala používat všechny ostatní.

První je velký chlupatý štětec na blending. Tento štětec se hezky vleze do záhybu oka a udělá hezké přechody. Každopádně k tomuto štětci mám asi jako k jedinému výtku. Mám citlivé oční okolí a štětec by mohl být jemnější. Tento štětec bude asi mezi prvními, které nahradím.



Další je zkosený štětec, který už je jemnější, takže s ním žádný problém nemám. Často používám na blending tento místo předešlého. Je perfektní na nanášení stínu na vnější polovinu vrchního víčka.



Klasický plochý štětec, kterému nemám co vytknout a ocenila bych jich i víc. Hezky nabere stín a připlácne ho na víčko, aby moc neprášil.



Zkosený štěteček na linky používám často na dělání linky stínem. Tenkou gelovou linky s ním moc neuděláte, ale pokud nosíte rádi tlustší linky, tak je skvělý,



A jako poslední tu mám klasický pencil brush. Nanáším s ním stíny na spodní víčko, do ohybu, vnějšího i vnitřního koutku. Prostě na všechny preciznější úkony.




Na závěr bych řekla, že jsem se štětci velmi spokojená. Štětce jsem už alespoň desetkrát prala a chloupky z nich nevypadávají, hezky drží tvar a jsou pořád stejně příjemné. Myji je buď šamponem, který zrovna používám, nebo mýdlem na intimní hygienu. Za mě je to výhodná koupě, pokud se štětci zrovna začínáte nebo chcete obohatit svoji sbírku a zkušenosti.

Pokud se chcete na něco zeptat, zeptejte se v komentářích a pokud se Vám článek líbil, tak mi to dejte vědět také, udělá mi to radost :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší :)