čtvrtek 7. července 2016

Nákupy za červen 2016

Je konec měsíce a já se rozhodla vždy na konci měsíce shrnout, co jsem si za ten měsíc koupila. Protože jsem si tento měsíc nezapisovala, tak asi neshrnu vše, ale příště se pokusím dělat to poctivěji. V červnu to bylo hodně o nakupování kosmetiky a oblečení jsem si nepořídila prakticky žádné. Tento měsíc jsem nenakupovala jen u nás v republice, ale vydala jsem se na dovolenou do Maďarska a na Ukrajinu, kde jsem se samozřejmě neudržela a do místní drogerie nakoukla.

Začnu tedy s nákupy, které jsem udělala v České republice. Před létem jsem se rozhodla pro zesvětlení vlasů, ale protože se je snažím držet stranou od odbarvování (po předchozích zkušenostech), rozhodla jsem se pro zesvětlující gel od Lorealu Sunkiss jelly, který je opěvován na celém internetu. Vyzkoušela jsem ho ještě před odjezdem na dovolenou a to s pomocí fénu. Původně jsem měla strach, že ho bude málo, ale spletla jsem se. Použila jsem jej zatím asi dvakrát a ještě tak jedna dávka zbývá. Výsledek se konal dle očekávání a mně nezbývá než se přidat s chválou k ostatním.




Zároveň jsem v Tetě koupila také šampon od Lorealu. Mé vlasy jsou náchylné na lámání, proto většinou (alespoň pro dobrý pocit) kupuji posilující šampony. Toto je L´oréal Paris elseve Arginine Resist X3, který podle obalu slibuje viditelné posílení vlasů už po prvním použití. No, jediné čeho jsem si opravdu všimla bylo, že vlasy hezky umyl a nevysušil. Tedy u mě se řadí mezí průměrné šampony, které neurazí a nenadchnou.


¨
Nevím jak vy, ale já nemůžu vystát pocit vysušených rukou. Vždy skoro cítím, jak se mi zcvrkávají. Když jsem jela do Brna tak se mi přesně tohle stalo, takže jsem utíkala do nejbližší drogerie a tam chňapla po prvním krému na ruce, co jsem uviděla. essence 24h hand protection balm (Teta drogerie, cca 20Kč) s vůní cherry a coconut je hezky výživný krém a okamžitě se vsakuje. Nad čím jsem ale při koupi nepřemýšlela byla vůně. Většinou moc nemusím vůni kokosu a tahle je ještě velice intenzivní. Okamžitě jak jsem trochu krému vyplcla na ruku, tak mě to udeřilo do nosu. Naštěstí rychle vyprchá a po pěti minutách skoro není cítit.




Budu pokračovat dalšími českými nákupy a přesunu se k dekorativní kosmetice, která mi udělala neskutečnou radost. V první řadě to byla paletka od MRL Girls on film (Rossmann, cca 80Kč), na kterou jsem náhodou narazila a nemohla jsem ji tam nechat. Tato paletka je hezky pigmentovaná, ačkoliv hodně stínů vypadá na oku stejně a ty třpytivější trochu opadávají.






V Rossmannu neměli ale slevu jen na paletku, ale i na ostatní produkty. Takže jsem zakoupila ještě lak MRL Adore (Rossmann, cca 15Kč) a mono stín Mocha love (Rossmann, cca 30Kč). Oba tyto produkty byly překvapením. Lak hezky kryje a vydrží, barva odpovídá lahvičce. Tento stín je už můj druhý od MRL a koupila jsem si ho především na konturování na léto. Je to hezký studený odstín, ale na úplné bledule, které touží po slabší kontuře asi nebude.






Kvůli spokojenosti s klasickými rtěnkami Freedom jsem si pořídila také jejich lesk. Toto je Freedom Heat 105 (Pepco, cca 50Kč), který mě zklamal. Je sice hezky pigmentovaný, ale barva nejde natřít rovnoměrně a lepí. Navíc ta parfemace..no fuj (jako auto voňavka).




A já celoročně nezapomínám ani na hydrataci rtů a tentokrát jsem si pořídila Astrid regenerační tyčinka na rty (Tesco, cca 20Kč). Kupuju ho pravidelně a určitě můžu doporučit.


A teď už jsou na řadě nákupy z dovolené. První jsem udělala zastávku v maďarském DM, kde jsem si koupila tělový olej od Balea. Já si jej užívala především na masáže a můžu ho jen pochválit. Hezky hydratuje, roztírá se a navíc příjemně hřeje.



A nakonec jsem v Budapešti našla obchod "vše za..", kde jsem objevila balzám na rty Blistex, který opravdu nádherně voní, chutná a navíc hezky dokreslí rty. Hydratační schopnost je o něco nižší než u toho Astridu, ale za ten zbytek jsem schopná mu to prominout.


A dnešní článek zakončím nákupy z Ukrajiny, kde jsem byla nešťastná, že toho nemůžu přivézt víc. Nejenom, že i nám známé značky byly téměř o polovinu levnější, bylo zde i několik dalších pro mě neznámých značek, které jsem toužila vyzkoušet.
Začnu tedy mým největším nadšením a to je Keratinová maska na vlasy od Kallos, která dodá mým vlasům snad nový život. Jediný nezvyk je nanášení na suché umyté vlasy a následné těžší vymývání, ale za výsledek to stojí.



Koupila jsem si také Micelární vodu od Garnier, která vyšla na směšných 60Kč. Je fajn, ale mám po ní potřebu si stejně umývat obličej ještě vodou a řasenku úplně dokonale neodlíčí.




Nakonec tu mám tři kousky dekorativky, kterou asi v Česku neseženete. První je tužka na rty od značky Lorena, kterou bych přirovnala asi ke konturkám od essence a na úplný závěr další dva laky na nehty. Perleťový lak po nalakování připomíná vnitřek mušlí, což mi na léto připadá moc hezké a druhý je taková ta true red ozvláštněná matným finishem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší :)