úterý 19. července 2016

Fialové kouřovky s MRL Girls on Film paletkou | MOTD #2

Dnes jsem si dopoledne hrála znovu s paletkou od MRL Girls on Film a vytvořila tyto jednoduché fialové kouřovky, které jsem se snažila ozvláštnit zlato - měděnou na spodním víčku.

Dnes jsem jako první nanesla make-up a k tomu jsem použila dvou makeupu od dermacolu a miss sporty, abych našla ten správný odstín. 

miss sporty So Fine Skin Matching 030 light a Dermacol Truffle v odstínu 1

Následně jsem vše zapudrovala pudrem od S-He z Dm (cca 80Kč), aby vše zůstalo na svém místě. Navíc make-up od Dermacolu je hodně hydratační a lesknu se po něm.

S-He transparent powder (cca 80Kč, Dm)
Před stíny jsem ještě dovyplnila a zafixovala obočí tužkou od essence a gele z primarku.

Brow gel clear (cca 1.5€, Primark), essence odstín Blonde (cca 1,5€, Muller)
A nyní už přejdeme ke stínům. Jako prvním jsem si chlupatým štětcem vystínovala záhyb oka mixem světle fialového a béžového odstínu s matným finishem. Když jsem měla oko předchystané pr stínování, začala jsem nanášet stíny na horní pohyblivé víčko od nejsvětlejšího po nejtmavší. Do vnitřního koutku jsem použila vanilkový stín se shimmerem a za něj jsem posadila znovu matný světle fialový, aby se mi lépe dělal přechod na následný tmavě fialový třpytivý stín, který jsem nanesla na zbytek pohyblivého víčka. Nakonec jsem do vnějšího koutku dala matný tmavě fialový stín. Na spodní víčko jsem použila zlatavo- měděný třpytivý stín a v koutku ho ztmavila znovu tím tmavým matným, aby líčení bylo více propojené.

Makeup Revolution London Girls on Film palette
Oči jsem zakončila řasenkou. Zvolila jsem moji novou řasenku a zároveň novinku v sortimentu Maybelline the falsies Push up drama, která mi z celého líčení zabrala nejvíce času, protože jsem ji musela vyčesávat suchým kartáčkem (ale více k ní v samostatné recenzi, kterou pro ni chystám).

Maybelline New york the falsies PUSH UP DRAMA (229Kč, Rossmann)
Obličej jsem lehce vykonturovala, k čemuž nejraději používám stín od MRL, který má hezký studený tón a na lehce opálenou pleť je ideální a přirozený. A nakonec jako highlight jsem použila ten světlý stín z paletky na vrch lícních kostí, pod obočí a na vrchní ret.

Makeup Revolution London Mono eyeshadow Mocha Love (49Kč, Rossmann)
Celé líčení jsem zakončila rtěnkou. První jsem volila obyčejnou nude, ale zkusila jsem i trochu bláznivější lesklou fialovou.

MRL Unicorns Unite Throne (49Kč, www.pinkpanda.cz), Freedom Sooner or Later (55Kč, www.pinkpanda.cz)

No a nakonec tu máme fotku celého líčení s oběma variantami rtěnky. Snad se Vám toto líčení líbilo a našli jste v něm nějakou inspiraci. Budu ráda pokud mi dáte v komentářích vědět, jak se vám článek líbil :)





5 komentářů:

  1. Moc pekne liceni! :) Tenhle makeup od Dermacolu mam moc rada, skoda, ze ho prestali vyrabet.
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) taky mě to štve, ale jinak mám ráda ještě imperial ten je možná i lepší :)

      Vymazat
  2. Moc pekne liceni! :) Tenhle makeup od Dermacolu mam moc rada, skoda, ze ho prestali vyrabet.
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší :)