pátek 15. července 2016

Laky #1 | Rival de Loop

Ahojte! Dnes tu pro Vás mám takový rychločlánek o laku na nehty. Nedávno jsem se stavila v Rossmann a prohlížela jsem si sortiment privátní značky Rossmannu Rival de Loop. Nic moc mě nezaujalo až na jeden lak, který se na umělém světle v drogérii tvářil každou chvilku jinak. Chvíli kovově zeleně a chvíli fialově. Tak jsem si jej vzala s tím, že vybočit z mých červených laků nebude na škodu.

Každopádně lak mě osobně celkem zklamal. Je to sice hezká fialová, kterou jednou za dva měsíce ráda vytáhnu, ale čekala jsem že bude měňací jako se tvářil v lahvičce a ono nic.

odstín #21 two face

Jinak je to průměrný lak. Nijak zvlášť lesklý a s topcoatem zvládne na mých nehtech tak 3 dny. Je to celkem zvláštní nezvyklá barvička a upoutá, ale zase k moc věcem nehodí.


Já ho lakovala dříve i s mým novým topcoatem od Miss Sporty, který rychle zasychá a hezky dodá tomuto laku lesk. Tento topcoat, na rozdíl od mého předešlého od essence, nedělá tu "gelovou" vrstvu, ale je řídký a hezky se rozleje po nehtu.









Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář potěší :)